Ruangan ini adalah sekadar catatan harian penulis. lebih tepat lagi...ianya adalah diari penulis, anda tidak digalakkan membaca blog ini. penulis menyediakannya kerana malas nak beli diari, itu je.

Sunday, December 27, 2009

27 dis 2009

8.00 malam:

aku mula membina blog khusus untuk catatan harian aku, bukan untuk di pamerkan kepada umum, cuma sekadar untuk ingatan semula dan sebagai satu kenangan untuk masa-masa akan datang. blog ni memang aku sediakan dalam tamplate yang agak simple agar cepat dan mudah untuk aku melakukan catatan dan semakan.

10.00 malam:

berkemas barang-barang untuk dibawa ke KIAM besok, besok adalah hari pertama aku memulakan kuliah di FPI jabatan dakwah untuk semester 2, mudah-mudahan segalanya berjalan lancar dan yang penting mendapat keredhaan Allah

No comments:

Post a Comment